Enkät

Hittade den här enkäten via Thungårds TV -blogg och var såklart tvungen att fylla i den själv:

1. Nämn en tv-serie där du sett alla avsnitt minst två gånger? Mitt så kallade liv

2. Nämn en serie som du aldrig skulle kunna missa ett avsnitt av? Alltså, det där är ju fusk nu när man kollar hela säsonger på datorn. Men, just nu skulle jag ju hellre döda än missa ett avsnitt av Pretty Little Liars… Följer även Sveriges Mästerkock slaviskt!

3. Nämn en skådespelare som skulle kunna få dig att vilja titta på en tv-serie? En realityserie med Brangelina och alla barnen hade varit episkt!!!

4. Nämn en skådespelare som skulle kunna få dig att INTE vilja titta på en tv-serie? Världens alla läskigt lillgamla barnskådisar

5. Nämn en tv-serie som du kan citera från? Räknas det om man kan skrika ”five O y’ll” som i The Wire?

6. Nämn en tv-serie som du gillar men som ingen annan tycker om? Få tycks förstå Pretty Little Liars storhet…

7. Nämn en tv-serie som du brukar nynna introsången till? Är sedan åttaårs åldern fast i ett evigt nynnande på introt till Lilla huset på prärien

8. Nämn en tv-serie som du tycker att alla ska titta på? Dag! Din bild av norrmän kommer att förändras för alltid.

9. Nämn en tv-serie som du äger på dvd? Äger inga boxar (Sebastian kompenserar å andra sidan med att äga alldeles för många:)) Men jag har första säsongen av Buffy på VHS!

10. Nämn en skådespelare som startade sin karriär i ett annat forum och senare överraskade dig med sitt skådespeleri i en tv-serie? Anna Thunman svarade så bra att jag snor hennes svar rätt av: Charlize Theron började som modell och imponerade storligen i Arrested Development…

11. Nämn en tv-serie som du gärna vill börja titta på i framtiden? It’s always sunny in Philadelphia

12. Nämn en tv-serie som du fick sluta titta på för att det var så dåligt? The Walking Dead. Sorry Sebster:(

13. Nämn en tv-serie som har fått dig att gråta flertalet gånger? Ja men okej då, när Danny dog i Grey’s Anatomy hände det kanske att jag fällde en liiten, liten tår…

14. Nämn den senaste tv-serien som du tittade på? Dag

15. Nämn din favoritgenre när det gäller tv? Drama.

16. Nämn den första tv-serien som du blev besatt av? Jag fick inte se så mycket på TV när jag var liten så jag blev besatt av precis ALLT som jag faktiskt tilläts se

17. Nämn en tv-serie som du önskar att du aldrig tittat på? Tror faktiskt inte att det finns någon?

18. Nämn den konstigaste tv-serien som du tyckt om? Keeping up with the Kardashian’s

19. Nämn den roligaste tv-serien som du tittat på? Arrested Development.

20. Nämn den tv-serie som kan skrämma dig mest? The Walking Dead hade ju inte läskiga stunder medan jag fortfarande kollade på det. Annars? Finns det några bra skräckserier där ute? Tipsa gärna!

There are no comments on this post.

Kommentera

